Thursday, March 10, 2011

dibawa bayu



malam ini..hati ini berjalan, mengikut panduan angin, jarak perjalan?
tidak diketahui..
terasa mahu sahaja singgah di osaka..apa khabar agaknya disana ya?

di dalam perjalanan itu..baru ku sedar..
indahnya sepi itu. di setiap sudut sepi itu, mahu sahaja ku isikan
dgn bahasa imiginasi di dalam otak ni..bahasa2 indah..
aku lewat untuk berbicara tentang sesuatu kepada seseorang..
kenangan yg cantik itu..terpahat di dalam ingatan ini..
hari jumaat..awal pagi jumaat..ku tulis kisah ini..
kisah pungguk rindukan bulan?

adakah sepi itu sama dengan sunyi..

hati ini dibakar dengan unggun kayu kerinduan..
ya Allah aku rindu saat itu,aku rindu rasa itu..
aku rindukan dia..aku rindukan mak dan ayah..
aku rindukan semuanya..

di alam maya..ku tetap menunggu..

ada ke pengikut yg x nampak secara zahir ?
pengikut halimunan? fahmi amat menghargai kalian..
dari mana asalmu? Palestin?Paris? Iran? Amsterdam?
atau Jepun? hajimemashita!!
fahmi asal dari tanah :D
tanah yg kotor~


rasanya hati dah berjalan sampai ke Maldives

No comments: