Tuesday, February 15, 2011

ujianNya

hadirlah ketika ini, aku fikir aku sudah terjatuh
Aku berpegangan pada dinding yang aku fikirkan teguh
Sepertinya aku melihat jalan yang tidak pasti.
ya Allah..tunjukkan jalannya..

Dan aku cuba melarikan diri
Aku berteriak kembali ketika aku terdengar dentuman di langit

ku pandang  ke bawah, dan ianya sudah berakhir?
Merefleksikan semua kesalahan ku

Di suatu tempat dalam rahmat-Nya
Aku menangis mahukan tempat di Jannah

Aku begitu jauh ke bawah








*mata yg pedih mengalirkan air jernih dari mata bulan
percayalah wahai bulan..masih ada sesuatu tersisa setiap insanNya
Tanah kotor ini sentiasa ada,insyaAllah..Kerana aku masih percaya ada sesuatu yang tersisa 

untuk awak dan saya
Bagi kau dan aku
Kuatkan hati dan iman kami yaAllah..

tabahkan hati dan iman bulan kerana dia mahu jadi seperti zainab al-Ghazali



No comments: