Wednesday, September 7, 2011

new Chapter

aku rasa
ayah dan bonda patut sorok aku
sembunyikan aku dari dunia
hilangkan aku dari mencari cinta lain

kerana mahukan aku berdikari
aku jatuh cinta pada suatu
yg tak selayaknya utk aku

aku cintai dunia
aku cintai dia

sudahla zina hati ini
moga celik esok
aku kembali mencari impian lama
moga terbit mentari esok
harapanku pada awak,
tersimpan sehingga sempurna

mulai saat ini,
hati aku akan pergi
hati yg terpalit dgn kekotoran kerana mahukan pasir mutiara
moga tanah kotor ini bersih

andai esk tidak wujud..
begitulah tamatnya episod pendek dari cerita ini
cerita yg tidak diketahui penghujungnya
directornya yg maha agung..pengarah terhebat
Allah yg maha besar

awak! teruskan kuat ya?
sehingga berjumpa lagi



2 mata,2 telinga,2 kaki
tapi hati cuma satu
untuk mencari yg satu lagi?

No comments: